پاورپوینت بررسی معماری منطقه تجاری سیتی لایف City Life در میلانِ ایتالیا
تاریخ ایجاد28/05/1398 12:00:00 ق.ظتعدادبرگ: 24 اسلاید قیمت: 7800 تومان
تعدادمشاهده2
پاورپوینت بررسی معماری منطقه تجاری سیتی لایف City Life در میلانِ ایتالیا
هنگام برخورد با یک موضوع ، دید ما و یا اینکه از چه زاویه ای به آن نگاه می کنیم ، دارای اهمیت است . پرداختن به یک موضوع همواره با پرسش از آن همراه است . پرسش به عنوان اولین و فطری ترین مکانسم در انسان است . هستی انسان مجتمعی است که دارای زمینه ها ، ابعاد و زوایا و امکاناتی بی نهایت است . وقتی با جهان در ارتباط قرار می گیرد هر چه را که در اطراف اوست ، در خود و از خود می سازد و به آنها با توجه به نیازها ، احساسات ، عواطف ، ادراکات و ارزشهایی که دارد ، معنا و جهت استفاده بی نهایت می بخشد . انسان در هر لحظه در ارتباط با طبعت و جهان در کار ساختن ، ساخته شدن ، درهم ریختن و بازسازی است . به همین جهت آن فضا ، تصور و ایده ای از انسان و زندگانی پایدار ، جاویدان و ابدی است که پیوسته در تغییر و پویاای باشد . در این راستا ، فضا و مکان بیشترین سازش را با طبیعت انسان دارد و بنابراین برای زندگانی او مساعدتر و ابدی تر است که چنین ویژگی هایی را با خود داشته باشد . منطقه تجاری City Life که بالاتر از ایستگاه "Tre Torri"، واقع در خط پنجم ایستگاه شبکهی متروی شهر میلانِ ایتالیا واقع شده است، یک پارک عمومی جدید را با مراکز خرید روباز و سرپوشیده، سالنهای غذاخوری، رستورانها، کافهها، مغازهها، و سینما و همچنین امکانات بهداشتی و درمانی تلفیق می کند.
زمانیکه در سال 2020، طرح توسعهی مجدد این منطقهی خرید 32000 متر مربعی، تکمیل شود، همه ساله پذیرای هفت میلیون بازدید کننده خواهد بود. پروژهی توسعهی مجدد این منطقهی تجاری، یکی از بزرگترین پروژههای طرح توسعه در اروپا است و شامل ساخت 1000 خانه جدید، دفاتر اداری برای حدود 1000 کارمند، یک پارک به مساحت 170000 مترمربع، مراکز خرید و مهدکودک می باشد.
ترکیب بندی این منطقه تجاری که با سه محور شهر که در CityLife با هم تلاقی پیدا می کنند، تعریف شده است، هندسه برج های 44 طبقه Generali Towers را دنبال می کند که در سال 2018 تعداد 3000 کارمند یک کمپانی بیمه در میلان را در خود جای داده است.
کفسازی، پوشش سقف و ستون ها که همگی از جنس بامبو می باشند، بازدیدکنندگان را به داخل این منطقه تجاری دعوت می کند. این متریال که به واسطه حس گرمابخش آن انتخاب شده است به لحاظ مهندسی بسیار بادوام می باشد و در حجم زیاد قابل تامین از منابع پایدار است.
کفسازی و ستون های صلب این بنا در انتهای هر ستون، به سقف از جنس بامبو ولی با طرح لوور منتهی می شوند که نمایشگر وحدت میان سطوح پر و خالی می باشد. دو کانتر مجسمه گونه از جنس بامبو نیز این زبان طراحی سیال را دنبال می کنند. بلوک های ساخته شده از بامبو فرآوری شده که با رزین تحت فشار زیاد اسمبل شده اند، به وسیله یک دستگاه CNC پنج محوره، برش داده شده و به صورت دستی نهایی شده اند تا ستون ها، کانترها و سرستون های این بنا را خلق کنند.
طرح توسعه مجدد این منطقهی 364000 مترمربعی موجب بازگشایی املاک قدیمی تجاری میلان، برای استفاده سالیانهی عموم شده است. بعلاوه این طرح موجب ادغام پارک عمومی جدید با وسیع ترین منطقهی عبور عابرین پیاده در میلان شده که در نهایت منجر به خلق بزرگترین فضای عمومی جدید شهر، در طول بیش از 120 سال گذشته شده است. پروژه های انجام شده در داخل منطه تجاری CityLife، به منظور کاهش مصرف انرژی و گازهای گلخانهای طراحی و ساخته شده اند و موفق به کسب گواهینامهی طلایی LEED از انجمن ساخت و ساز سبز آمریکا (USGBC) شده اند.و......
کلمات کلیدی مرتبط: معماری منطقه تجاری ,سیتی لایف City Life ,در میلانِ ایتالیا ,پاورپوینت بررسی ,ترکیب بندی این منطقه تجاری ,